Ranska voitti naisten ampumahiihtoviestin – ilman Mäkäräistä ja Ederiä kilpaillut Suomi sijalle 17
Naisten maajoukkue sinnitteli ampumahiihdon maailmancupin viestissä 17:nneksi lauantaina Saksan Ruhpoldingissa. Suomi joutui kilpailuun ilman selkävaivoista kärsivää Kaisa Mäkäräistä, joka säästeli voimiaan sunnuntain yhteislähtöön.